ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΕΝΤΟΣ 5 - 15 ΗΜΕΡΩΝ.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Παραλαβή απο το κατάστημα ( κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης - ραντεβού)
  • Παραλαβή στο χώρο σας με courier - κόστος 5€ μέχρι 2 κιλά. Για μεγαλύτερο βάρος παραγγελίας παρακαλούμε καλέστε μας .

Οι παραγγελίες χονδρικής παραδίδονται μέσω μεταφορικής εταιρίας ή ταχυδρομείου κατόπιν συνεννόησης για το μεταφορικό κόστος.

ΩΡΑΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 210 2719 333,  10: 00 - 15:30 ΚΑΙ 20:30 - 9:30 M.M 

     Ακύρωση παραγγελίας
Υπαναχώρηση/ΑκύρωσηΠαραγγελίας μπορεί να γίνει σε διάστημα 2 ημερών απο την καταχώριση της παραγγελίας και πριν την αποστολή της. Υπαναχώρηση ή ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
-Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκειά της μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Διαγραφή» που βρίσκεται στο «Καλάθι». Κάνοντας «κλικ» σε αυτόν τον σύνδεσμο αφαιρείται αυτόματα το προϊόν από το καλάθι σας.

-Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία , μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 2719333 – 6986 833 728  ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας , προκειμένου να αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελιάς σας.

  • Καθυστέρηση παραγγελίας: Παραγγελία δύναται να καθυστερήσει σε περιπτώσεις κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό , εφόσον αποστέλλουμε τα προϊόντα μας μόλις ολοκληρωθεί η τραπεζική μεταφορά.

Μετά την αποστολή του προϊόντος ισχύουν τα παρακάτω.

        Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους. Επιστροφές γίνονται δεκτές, εντός προθεσμίας 14 ημερών και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και η φυσική τους κατάσταση και συνοδεύονται από τα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη, τιμολόγιο κ.λπ.).
Στην περίπτωση επιστροφής ο χρήστης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος μεταφοράς, πλην των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της επιχείρηση , εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς του παλιού και του νέου προϊόντος.

Aξίωση επιστροφής του κόστους ή υπαναχώρηση γίνετε δεκτή μόνο εάν τα προϊόντα είναι στην αρχική τους συσκευασία, δεν έχουν ανοιχτεί.

 

      Εγγύηση προϊόντων

Για τα προϊόντα του καταστήματος παρέχεται μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή, αν αυτή υπάρχει. Ο αγοραστής μπορεί να μας καλέι για να τον ενημερώσουμε σχετικά με την ύπαρξη εγγύησης κατασκευαστή. Η επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιοδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.